i love u kamranam فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
دوست دارم کامرانم خداحافظ 2روز






ღyou+me=loveღ

عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوس را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس

سلامممممممممم

شترین؟

اوه اوه

چی شده کامران جونم افتخار دادن بالاخره اومدن یه چیزی نوشتن

یه عکس دیگه از خودمون میزارمو بعدم میرم تا 2روز دیگه

قوقشله نه؟

دو تا هم i love you قوقشله دیده هم ( خوشگله دیگه هم )  واسه کامران جونمممممم

 

 

 

 

میخام برم پیشه خالم یعنی سفر اما...

بدونه کامرانم که خوش نمیگذره

فعلا

با بای

 عکس عاشقانه دوست دارم عزیزم  عکس عاشقانه



نظرات شما عزیزان:

نرگس
ساعت13:12---4 بهمن 1389
ممنون جیگری سرزدی منم لینکت کردم بووووووووووووووووووووس fبازم سربزن نفس

نرگس
ساعت20:37---3 بهمن 1389
وب خوشکلی داری عزیزم آخی منم مثله تو عاشقم امیدوارم بهش برسی خوشحال میشم بهم سربزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کی؟دو شنبه 27 دی 1398برچسب:,ساعت ؟ 13:45 کی نوشته؟ ghazal | |



قالب جدید وبلاگ ghazaljon


دوست دارم کامرانم